First day of school

Första riktiga skoldagen idag! Känns rätt bra ändå. Har fått en del böcker, fysik boken är hur tjock som helst! British Language and Literature kommer nog bli roligt att läsa. Känns som matten kommer bli jobbigare här, kommer få plugga mer hemma än vad jag gjort tidigare. Gick in till Richmond Centre med Maria och Fanny efter skolan och skaffade ett oyster card som jag kan använda innan jag får det andra. Åkte buss tillbaka hem, så vet hur det fungerar nu och vilken buss vi ska åka med och så. Vi gick också till Tesco, som är typ som ica fast kanske lite större, mer saker. Köpte en Starbucks Frapuccino och några färdiga mackor. Det finns ju så himla mycket gott på tesco! Får gå in någon dag och bara köpa med massa saker som jag kan ha på rummet.. Har kollat på öppningsceremonin av the Paralympics med värdfamiljen nu. Är riktigt trött men ska kolla på the season finale av Pretty Little Liars innan jag går och lägger mig! Ska egentligen läsa några sidor i fysikboken men tar det innan jag går till skolan imorgon istället!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback