We wanna live while we're young

Sista helgen i London innan jullovet måste man ju ha kul.. I fredags åkte jag först och åt på Pizza express med några från klassen och så åt vi även frozen yogurt! 
Sedan drog jag och Maria till Rose och klubbade med massa annat härligt folk från skolan! 
I lördags mötte jag upp Emmy och hennes kompis Maria, som kommit hit från Sverige för konsert och julshopping. Så kul att träffa Emmy igen och Maria såg jag ju senast i Oslo 2011..
Sedan på kvällen bestämde jag och Maria oss för att ha ett film maraton istället för att gå ut som vi först tänkt. Det blev American Pie filmerna och massa gott att äta..
Igår åkte vi till Kingston för att inhandla det sista innan jul och lite nödvändigheter som vantar, tandkräm, gel cushions etc.
(Bild från Maria)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback