Cirque Du Soir

Nu är det bara 5 dagar tills jag är hemma i Sverige igen! Jag saknar inte Sverige alls. Det jag saknar är människorna som finns i Sverige, min familj och mina vänner. Längtar efter att få träffa er igen ♥
 
Igår mötte jag upp Linnéa i Richmond för att gå och sätta oss på Paul's, äta och plugga. Efter några timmar av inget pluggande, så gick vi till Starbucks, jag köpte min käraste Pumpkin Spice Latte, och sedan gick vi och satte oss i en mysig park. 
 
På kvällen mötte jag upp lite folk och åkte in till centrala London för att gå till en klubb, Cirque Du Soir. Vilket är en slags cirkus klubb. Man fick minipannkakor med nutella och popcorn. Vid ett-tiden kom det ut folk utklädda till allt möjligt, jag måste säga att de var lite läskiga... Men det var kul och verkligen en upplevelse!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback