Sinister......

Denna helgen som varit ahr jag inte gjort någonting egentligen.. Har försökt bli av med min förkylning, så har även stannat hemma från skolan idag.. Men i alla fall! I fredags åkte jag och Linnéa till Leicester Square i centrala London för att kolla på bio! Vi hade inte bestämt i förväg vad vi skulle se, så vi gick in på en biograf och såg att en Sinister skulle börja om fem minuter så vi köpte biljetter och gick in och satte oss och var inte alls förberedda på hur läskig denna filmen egentligen skulle vara.. DET VAR DEN HEMSKASTE FILMEN JAG NÅGONSIN SETT!!! jag klarade inte av att ha fötterna på marken och jag typ skrek två gånger.... jag var helt vettskrämd och blev rädd för folk utanför biografen.. det var ju inte bästa tillfället att se den heller då jag skulle möta Maria mitt i natten... men det är helt seriöst den läskigaste filmen jag någonsin sett!!!
 
 
 
Bara 11 dagar till höstlov då jag åker hem!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback