3 weeks!

Det är sjukt hur fort tiden går, har redan varit här i tre veckor!
 
Lördagen var hur roligt som helst! Åkte ju då till Barnes för inspark, utan att egentligen ha någon aning om vad det innebar. Det blev ansiktsmålning, galna uppdrag och tävlingar. 
 
På söndagen åkte jag och Maria med Lydia och Mike till något jättestort Tesco. Hade kanske varit roligare om vi haft mer tid på oss, men vi fick i alla fall tag på det vi behövde (och lite som egentligen inte behövdes..)! Sedan blev det plugga och laga mat. Jag och Maria gjorde matlådor till de kommande två veckorna.
 
Jag är så sjukt trött här så det är inte sant.. tror inte att det har varit en enda dag som jag inte sagt att jag är trött!
 
Och jag har tappat bort min nagelsax!! Förstår inte vart den kan vara eller hur jag ens lyckats tappa bort den..
 


Bilder från eventkommittén och Maria



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback