Friday night- in

Igår skulle jag egentligen pluggat matte.. Men tog en spontan trip till Kingston med Maria istället! Vi hann att vara inne på Primark i ungefär en timma innan det stängde! Jag ska ju egentligen göra åt med så mycket mer pengar denna månaden, men köpte iaf ett linne, ett par trosor, en bh och ett paraply för £14! Kände att jag var tvungen att skaffa ett paraply, även fast det inte direkt regnat än medan jag varit här. Men jag är säker på att det kommer nu när hösten börjar. 
 
Idag ska jag bara vara hemma (ja, jag kallar det för hemma nu!) och så blir det förmodligen till att plugga lite.. Jag har varit så sjukt trött idag så hade nog inte riktigt orkat göra något annat. Så ska göra liiite matte, läsa i engelska boken (Jane Eyre) och i boken vi läser i British Language and Literature (The Song Of Achilles). Men imorgon blir det "inspark"!


Kommer kanske upp ett till inlägg sen om jag orkar lägga över de få bilder jag har i kameran till datorn



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback