Hallå bloggen

Inte uppdaterat på en vecka.. har inte haft något intressant att skriva ändå!
Men i alla fall.. i fredags var vi på bio i westfield, kollade på The Possession! En bra skräckfilm.
Igår var det först BBQ med alla värdfamiljer och så. Sen kollade jag på när folk från skolan spelade fotboll. Vi var alltså i Barnes på dagen. Tog en sväng till Starbucks med (älskade starbucks)! På kvällen åkte vi några stycken i Camden och kollade läget. 
Idag sov jag länge, äntlligen! Sedan efter vi ätit frukost, så gick jag och Maria till sainsbury's så jag fick köpa lite grejer. Det har verkligen varit sommarväder hela den här veckan! Idag är det sjukt varmt, men imorgon börjar nog regnet.. But anyhow.. köpte lite mat till kommande vecka, cups of noodles, pie and such. Och saltade chips, sparkling water (som inte smakar som vatten för det är så mycket smak), cookies, nagellacksborttagning och sminkborttagning. För endast £15. Det är väldigt billigt på sainsbury's.
Men nu måste jag plugga.... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback