Last couple of days

I torsdags åkte jag och Maria till Kingston för att köpa klänningar. Det blev en klänning och två väskor från New Look!
 
Igår åkte vi in till centrala London, gick runt lite, pratade med lite folk och så.
 
Idag har vi varit på ikea! Jag köpte mig en lila filt, två doftljus (vanilj och äpple/kanel), lite pennor och choklad. Det kändes verkligen som att man var i Sverige när man gick runt där inne. Skulle väl egentligen ätit svenska köttbullar när man ändå var där, men åt fish & chips istället!
 
Jag har även bokat flygbiljetter nu, ska ju hem på höstlovet! Endast 34 dagar kvar. Jag har sagt till mamma och pappa vad jag vill äta när jag är hemma!
- Mamma måste göra någon mat med hennes champinjonsås
- Pappa måste göra taccos
- sourcream and onion chips
- ostmackor, nybakat bröd från ica med gouda ost
- Loka/ Ramlösa
 
The mall in Kingston
 
Från en laboration vi gjorde på kemin i veckan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback