weekend..

Igår efter att vi varit och kollat på fotbollen i Barnes åkte jag hem igen för att äta. Sedan mötte jag upp en del från min klass igen och vi gick sedan och satte oss vid Themsen och hade det trevligt. Sedan gick vi in mot stan igen och träffa en massa folk från svenska skolan och så gick vi och satte oss på en pub en stund! När jag gick hem såg jag en räv, precis på andra sidan gatan!
Idag har jag varit inne i centrala London och shoppat! Köpte det mesta på Primark, en jacka, väska, skor, shorts  och jeans. Sedan köpte jag även lite underkläder på Victoria's Secret! Åt på KFC för första gången idag med. Men nu får jag nog snåla resten av månaden.. har gjort åt med för mycket pengar!
 






åh, så fusk :( vill också till VS och primark

2012-09-04 // 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback