Brit awards!!

När jag kommit hem från Edinburgh igår så drog jag iväg till O2 arena för att vara vid Brit Awards' röda matta! Träffade lite andra svenskar där och efter ett antal timmar i kylan började det närma sig. Det visade sig att alla kändisar inte skulle gå där man fick stå, utan de skulle gå precis vid ingången till arenan och där inne, och vi skulle knappt kunna se dem... Såg en del på håll dock, bland annat Ed Sheeran, Rita Ora, Little Mix och Jessie J. Men vem är inte den första att gå ut till fansen som stått och väntat ute i kylan om inte Taylor! Hon signerade min hand och sa något i stil med "aww you're wearing the bracelet!" och jag fick bara fram ett "YES" och när hon var på väg ifrån mig försökte jag få fram ett "i love you" och "sweden loves you"! 
Träffade också the lovely youtuber Jim Chapman. 
Sedan kom One Direction!!! Jag hade min hand på Zayns rygg!! Och de var allihop såååå nära mig!!!!
Olly Murs var också precis brevid mig!
Och Tom Daley vinkade till oss.
Det var helt enkelt en helt amazing kväll även fast vi hade svårt att gå efteråt!


Gud vad jag är avundsjuk på dig.

2013-02-21 // 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback