This is my idea of fun

I fredags började snökaoset. Arktiskt väder är inget att leka med, skolor stängs och folk åker inte till jobbet. När det är sånt här väder tipsas det om att stanna inne eller ha med sig vatten och något varmt om man ska ge sig ut i trafiken! 
 
I alla fall, i fredags kväll var jag barnvakt åt en svensk familj och tjänade lite pengar.. 
Igår mötte jag upp Klara, Johanna och Linnea och så åkte vi till Barbican för att kolla in något som kallades för Rain Room, men när vi kom fram såg vi att det var 2-3 timmars kö så vi gick och köpte biljetter till Les Misérables (fiilmen) istället. Sedan satte vi oss i caféet i St John's Cathedral i några timmar och gick sedan tillbaka för att kolla på Les Misérables som var något av det bästa jag någonsin sett! KOLLA PÅ DEN!
Efter det åkte vi till Klara och beställde pizza från Domino's och hade det bara allmänt mysigt.
När jag kom hem satte jag mig på Marias golv och spelade lite kort. Vi kom fram till att vi inte var alls trötta så vid kl 2 tog vi en promenad och var tillbaka ungefär halv tre! 
All in all, jag hade en bra gårdag/natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback