Weekend with my girls!

I helgen var Hanna och Moa häääär! Blev party, shopping, turistande och ännu mer shopping!
Torsdag: åkte in till stan för att träffa Sabina som flyttat hit för att vara au pair! Sedan åkte jag till Heathrow för att möta upp Moa och Hanna som blev kaos då jag trodde de skulle komma till terminal 3 men de kom till terminal 5, jag fick vänta i 2 timmar och dåååå säger personalen att deras plan kom till terminal 5 efter att jag pratat med dem och frågat 3 ggr innan. Aja, det löste sig i alla fall!
Fredag: Shopping på Oxford Street. Sedan på kvällen drog vi till Funky Buddha. Youtubern Caspar Lee hade fyllt år tidigare i veckan så det var en hel del youtubers+ Ashton från 5 Seconds Of Summer (som jag ska se i Birmingham med Sabina och Isabelle om 2 veckor!) där! Bästa kvällen ever. Dansade med Finn, Caspar och Ashton. Nuddade Jack (ja, det är viktigt.). Och pratade med Alfie och Chai, och Ashton.
Lördag: Portobello Road, Pizza Hut och turistande.
Söndag: ännu mer shopping och så åt jag på Nando's för andra gången, tack Sabina för att du vill äta där med mig!
Måndag: upp vid 3:40 för att följa Hanna och Moa till Heathrow och så tillbaka till skolan.
 
Saknar er redan!!


OMFG DÖR JUST NU DU FÖRSTÅR INTE ENS HUR MYCKET VI FANGIRLAR ÖVER BOIIISEN HADE FAN DÖTT OM VI HADE TRÄFFAT DEM <3333333

Förresten så saknar vi dig! Kom hem så vi kan festa snart!!

2013-05-06 // 14:14:09

Haha alltså jag hade typ svimmat:) Låter bra, vi ses då!

2013-05-06 // 22:15:01

JAG ÄR SÅ TAGGAD PÅ IMORGON ASSÅ! ÅH!
och nando's, där ska vi äta som bara den innan du åker hem! hahaha!

2013-05-12 // 09:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback