Breaking Dawn Part 2- Red Carpet Premiere!

 
I onsdags var det ju premiär för Breaking Dawn Part 2! Sååå jag och Maria tog oss till Leicester Square, hamnade av ren tur innanför ett staket och väntade i ca 2 timmar på att få se lite kändisar. Såg först att Union J var där. No, I wasn't fangirling at all. (George Shelley is soooo cute omg). Sen var det flera andra från X Factor UK tror jag.. Och såååå kom ROBERT PATTINSON, TAYLOR LAUTNER & KRISTEN STEWART!! Jag var knappt en meter ifrån dem, noooo big deal... Var även lika nära Jamie Campbell Bower, Myanna Buring och hon som spelar Zafrina. Var även väldigt nära Conor Maynard (och Union J dååå). Det var sjukt kul! Fick inte så bra bilder, men lägger upp några ändå. Och så såg jag filmen i lördags. Slutet har dom ju gjort så sjukt bra. Nej, grät inte alls. Inte över huvud taget......



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback