Exciting weekend..

Har gått och blivit förkyld nu lagom i tid till Teen Awards...

Imorgon kommer Elin hit! Hon har lovat att ta med sig chips till mig!
Slutar vid 12:45 imorgon och på fredag är vi lediga eftersom alla lärare ska på någon konferens i Lund. Så på fredag ska jag nog ta med Elin till Notting Hill, på lördag blir det nog lite turistande i centrala London och på söndag är det Teen Awards!!! Kommer bli en awesome weekend!! Och Taylor kommer till London vilken dag som helst, OMG! Det är tur att Elin kommer så man måste åka runt en massa, för jag skulle inte må bra av att sitta hemma och vara förkyld när Taylor är här..
EXCITED!
 
Ni får lite bilder från 8-9 mars 2011 bara för att jag saknar dessa dagar något otroligt mycket och för att jag bara lyssnar på Taylors senaste låtar för tillfället och RED kommer ut snart och jag är bara på ett allmänt Taylor-humör!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback