Last weekend with Elin!

Förra helgen var ju Elin här! Kändes lite som hemma när en Ulricehamnsbo kom för att hälsa på! På torsdagskvällen när Elin kom så åkte vi direkt hem och åt mat och så.. På fredagen villade vi bort oss lite i Notting Hill och när vi väl kom fram till Portobello Road bestämde vi oss för att åka in och gå på Oxford Street istället och ta Portobello Road Market på lördagen! Jag som inte skulle köpa massa saker den här månaden köpte lite grejer på Primark, vantar med ugglor på(!), ett par skor med glittrig kilklack, mjukisdress/pyjamas och ett par jättesnygga byxor som satt perfekt när jag provade dom hemma men upptäckte då också att dragkedjan var sönder..... Sedan köpte jag även en tjocktröja i lila på Victoria's Secret! Sedan köpte vi lite gott på Tesco och åkte hem för att kolla på film!
På lördagen var vi först och gick på Portobello Road i några timmar och sedan åkte vi in till stan för att checka in M&M world, och sedan gick vi till starbucks och köpte en latte och sedan satte vi oss i Green Park! På kvällen var vi i China Town och åt på restaurang. Och söndagen var det ju Teen Awards!
Det var jättekul att Elin kom, fick veta lite vad som händer i U-hamn, lite missförstånd när pratar om hemma och hemma (hemmahemma), det var en rolig helg och jag längtar mycket nu till att åka hem på höstlovet!
Prövade också på Nando's för första gången! check!


Tack snälla Annina för en helt underbar helg! Var verkligen en upplevelse som vi måste göra om någon gång! :D

2012-10-14 // 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback