On a wednesday, in a cafe, i watched it begin again

 
 
I söndags blev det att plugga i några timmar på Cafe Nero här i Richmond. Det verkligen regnade för första gången sen jag kom hit. Så det var jättemysigt att sitta där inne med en Chai Latte och det blir verkligen effektivt pluggande! 
 
Idag hade jag endast ett fysikprov som jag hoppas gick bra, det måste i alla fall ha gått myyycket bättre än matteprovet jag hade i förra veckan...
Sedan åkte vi till Twickenham för att kolla in Poundland. Det finns allt möjligt där och det kostar bara £1! Köpte lite vykort att skicka hem, schampo & balsam, strepsils (börjar bli lite sjuk..), lite saker att ha med hem på höstlovet och även lite gott att ha på rummet...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback