Study visit day

I torsdags var det study visit day! På förmiddagen fick vi information om droger, vad som är farligast osv. Sen åkte vi som går natur till Science Museum. Kollade först på 4D bio som handlade om när Apollo landade på månen... Sen fick man gå runt och kolla lite och så hade de bokat in oss på en science show- som var för 7-11 åringar.. Det var inte riktigt min typ av museum men det var helt okej!
 
När vi hade slutat gick vi till Harrods, som tydligen är ett av de äldsta köpcentren som finns här! Det var jättefint och sååå mycket fint, men eftersom det i stort sett bara var märkesgrejer så var det också väldigt dyrt.. Sedan åkte vi för att gå på utomhusbio! Tinker, Taylor, Soldier, Spy hette filmen. Eftersom jag var trött och tyckte det var kallt så glömde jag av att lyssna och så fattade jag ingenting av vad som hände, så jag tyckte inte riktigt om filmen.. men några av de andra tyckte den var bra!
 
Några av mina snygga klasskompisar målade i sand...
 
Tower Bridge..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback