so take that 13 for luck

I tisdags hade vi lite break från pluggande och gick till den mysiga puben The Old Ship här i Richmond, var en hel del SSL:are där!
I fredags blev det en failad utgång med Fanny och Louise... hoppas på att ta igen den kvällen snart!
I lördags gjorde jag verkligen ingenting, sådana dagar är väl behövda de med!
Igår åkte jag och Maria iväg till South Kensington för Natural Science Museum, åt god mat på Bella Italia och avslutade helgen med den finaste disneyfilmen Tangled!
Idag har våren anlänt (humlor och snödroppar har synts till!!) och så har jag suttit lite barnvakt.
Imorgon blir det till att gå upp tidigt och gå iväg till skolan och plugga några timmar, ha fysiklektion och sedan får vi vad jag hittar på! Det kommer en elktriker hit imorgon som ska hålla på i hela huset så jag ska hålla mig borta imorgon då jag har en kontakt bakom min säng och det är något med kontakterna han skulle göra..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback