Frågor & Svar

Heeej! 
Gud vad coolt att du träffade Andy!!!! Och såg 1D på så nära håll! Det är fett coolt! Hur kom ni in på Funky Budha? Var inte det jätte svårt? Var Andy trevlig? 
Okeej,till en annan fråga,du går natur linjen va? Skrev du ditt brev? Har själv sökt in just och är väldigt orolig över att jag har för låga poäng från nian,vet du vart typ lägsta poäng gränsen låg förra året? Trivs du bra? 
Kram!
 

Hej Rebecka!
Andy var jättetrevlig! Han har förmodligen varit med killarna i Sverige eller något för han sa att han tyckte väldigt mycket om Sverige, vilket vi tyckte var väldigt kul :)
Man kan bli medlem på Funky Buddhas hemsida och själv skriva upp sig på deras house guestlist.
Vad kul att du sökt in, hoppas allt går bra!
Ja, jag går natur, men jag skrev inget brev då min skola i Sverige hade 2 platser på SSL och jag fick en av de platserna. Jag har tyvärr ingen aning om hur det ligger till med poängen, men vad jag hört så verkar det som att de inte bara gått på poäng, men som sagt har jag tyvärr ingen aning då jag själv inte sökte in på samma sätt.
Och jag trivs hur bra som helst! Jag kände redan efter första skoldagen att jag skulle trivas jättebra :)
Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback