If I didn't know better....

Förra helgen var Cassandra här!! Som jag har saknat henne!
Jag mötte upp henne på Heathrow på torsdagen. På Fredagen blev det shopping i på Westfield i Stratford! Jag behövde nya skor så jag blev superglad när jag hittade Keds som Taylor designat! 
På kvällen åkte jag, Cassandra, Linnea och hennes syster in till stan för att kolla in Café De Paris, vilket är en klubb vid Leicester Square. 
På lördagen blev det lite mer shopping på Oxford Street och senare firade vi Linnea och Emma på en italiensk restaurang i Knightsbridge. Där blev det god mat, tårta och så blev vi även bjudna på champagne! Only in London! Sedan drog vi vidare till klubben Aura! Det blev en ganska tidig kväll och på söndagen blec det ännu lite mer shopping och lite turistande!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback